Форум юридической взаимопощи. Legas.com.Ua

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Расширенный поиск  

Новости:

Рады вас приветствовать на нашем форуме

Автор Тема: Блокировка колес. Исковое заявление и нормативные документы  (Прочитано 84379 раз)

Sana

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 12
    • Просмотр профиля

ПОЗОВНА ЗАЯВА

   ____________ року близько 11:30 я на своєму автомобілі ВАЗ-2106 (державний номер ____________) приїхав на вулицю Софійська та здійснив зупинку
біля будинку БАНКУ. Відвідавши вищеозначений банк, десь через 20 хвилин я повернувся до свого автомобіля щоб рухатись далі за своїми справами. Але моєму, аж ніяк ні незаконному бажанню рухатися вулицями Києва вирішив перешкодити представник комунального підприємства Київської міської ради «Київдорсервіс» - _________________. Підійшовши до свого автомобіля я помітив, що колесо останнього було заблоковано спеціальним блокуючим  пристроєм, а на вікні було приклеєне так зване інформаційне повідомлення. Даним повідомленням мене інформували, що відповідно до рішення Київради від 26.09.2002р. № 47/207 про встановлення Правил паркування транспортних засобів в м. Києві та на виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.10.2005р. № 1996 про впорядкування відстою транспортних засобів на проїзних частинах вулиць м. Києва мій автомобіль заблоковано за порушення вимог дорожніх знаків «Зупинка заборонена» та «Стоянка заборонена». Як повідомлялося далі, для розблокування коліс мого автомобіля мені необхідно було звернутися до представника оператора (фломастером було зазначено мобільний телефон – 8-050-________________). У цьому ж повідомлені було зазначено, що послуги з блокування (розблокування) коліс автомобіля платні, згідно тарифів погоджених Головним управлінням з питань цінової політики Київської міської державної адміністрації.
           Дане повідомлення ніяким чином не змінило мого бажання та необхідності рухатись власним транспортом, а так як з блокуючим пристроєм на колесі рухатись неможливо, я був змушений звернутися за телефоном, який було зазначено на повідомлені. Звертатися до оператора я, звичайно, був змушений користуючись власним мобільним телефоном, витрачаючи власні кошти. Через декілька хвилин з’явився, власне, представник комунального підприємства Київської міської ради «Київдорсервіс» ______________________, який, в свою чергу, пояснив мені, що, виявляється, для здійснення мого законного права на володіння, розпорядження та користування моїм власним майном я повинен скористатися його платними послугами по блокуванню (розблокуванню) коліс автомобілів. Вартість таких послуг складає 125 гривень (не кожний громадяни України заробляє такі гроші в день, а оператор стягує 125 гривень за нав’язані послуги за 20-30 хвилин), що в десятки разів перебільшує передбачений законом штраф за порушення правил зупинки та стоянки. Адже, ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що недодержання водіями вимог дорожніх знаків, розмітки проїзної частини шляхів або безпечної дистанції, порушення правил зупинки і стоянки, розташування транспортних засобів на проїзній частині, руху автомагістралями, пріоритету транспортних засобів загального користування, користування зовнішніми освітлювальними приладами, попереджувальними сигналами, буксирування механічних транспортних засобів, перевезення людей або руху тротуарами чи пішохідними доріжками тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. Більш того, для притягнення до адміністративної відповідальності факт порушення повинен бути зафіксовано, а вину порушника встановлено судом, який саме і приймає відповідне рішення про притягнення до адміністративної відповідальності. Отже, чинне законодавство та існуюча система судів направлені на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб та попередження незаконного притягнення до відповідальності. В свою чергу, представник КП «Київдорсервіс» - ________________ – взяв на себе функції та повноваження представника державної автомобільної інспекції, судді та державного виконавця, - виявивши мене як правопорушника, визнавши винним в порушенні Правил дорожнього руху та стягнувши з мене, як з правопорушника 125 гривень, нібито штрафу. Такі дій ____________________ суперечать не лише нормам діючого законодавства, а і принципам правової держави (ст. 1 Конституції України). Своїми діями представник КП «Київдорсервіс» порушив щонайменш декілька статей Конституції України.
          Так, ст. 8 Конституції передбачено, що в Україні визнається та діє принцип верховенства права. Ст. 19 передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та  органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Саме, взявши на себе повноваження інших державних органів ____________________ порушив зазначену вище статтю Конституції. Заблокувавши колеса мого автомобіля (який належить мені на праві приватної власності) представник КП «Київдорсервіс» позбавив мене права вільно володіти, користуватися та розпоряджатися своєю власністю, дане право передбачено ст. 41 Конституції України. В тексті даної статті також зазначено, що ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності, право приватної власності є непорушним. Виходить, що дані норми не є обов’язковими для представників КП «Київдорсервіс». Статтею 33 Конституції України гарантується свобода пересування, в свою чергу, дії ________________________ обмежили моє право вільно пересуватися, користуючись власним транспортним засобом.
          Статтею 124 Конституції України передбачено, що правосуддя в Україні здійснюється виключно судами, делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються. В статті 127 Конституції зазначено, що правосуддя здійснюють професійні судді та, у визначених законом випадках, народні засідателі і присяжні. Представник КП «Київдорсервіс» порушив зазначені вище норми Конституції визнавши мене фактично винним в скоєнні правопорушення, заблокувавши колеса за порушення Правил дорожнього руху.
Дії __________________ суперечать, навіть, рішенню Київської міської ради № 47/207 від 26.09.2002р. на яке саме посилається останній під час блокування (розблокування) коліс, яким передбачено, що блокування коліс транспортних засобів застосовується, якщо:
     - водії припаркованих транспортних засобів не сплатили місцевий збір та послуги за паркування;
     - місцевий збір та послуги за паркування сплачені не в повному обсязі або з порушенням порядку оплати;
     - прострочено час дозволеного (сплаченого) паркування;
     - порушено режим роботи місць платного паркування.
Судячи з усього, даний перелік є вичерпним.
   Більш того, в місці моєї зупинки під знаком «Зупинка заборонена» (де саме і було заблоковано колесо мого автомобіля) не було жодної інформаційної таблички, яка б поінформувала би мене про здійснення на даній ділянці блокування коліс автомобілів.
Якщо дії представника КП «Київдорсервіс» щодо виконання робіт з блокування та розблокування коліс транспортного засобу розглядати в розрізі цивільних правовідносин, то, виходить, що дані послуги було примусово нав’язані мені, моєї згоди на блокуванні та розблокування коліс мого транспортного засобу ніхто не питав. Навіть в такому розрізі дії представника КП «Київдорсервіс» порушують норми чинного законодавства. Статтею 3 Цивільного кодексу України передбачені загальні засади цивільного законодавства до яких відноситься:
     - неприпустимість свавільного втручання у сферу особистого життя людини;
     - неприпустимість позбавлення права власності (навіть тимчасово), крім випадків, встановлених Конституцією України та законом;
     - свобода договору…
     - справедливість, добросовісність та розумність.
Заблокувавши колеса, _____________________ фактично поставив мене перед фактом укладення договору щодо блокування та розблокування коліс транспортного засобу, не питаючи моєї згоди та дозволу, одночасно позбавивши мене можливості вільно користуватися та володіти власним майном. Більш того, навіть незважаючи на той факт, що такий принцип цивільних правовідносин, як свобода договору був порушений, суму в розмірі 125 гривень за виконання робіт з блокування розблокування коліс назвати справедливою та розумною язик не повертається. Також, зважаючи на те, що на сьогодні я не маю постійного місця роботи, для мене така сума за роботи, які я не просив виконувати, є для мене катастрофічно великою.
   Вважаю, що діями представника комунального підприємства Київської міської ради «Київдорсервіс» було заподіяно мені моральну шкоду, яка полягала в душевних стражданнях протягом всього дня, переживаннях та хвилюваннях під час звільнення мого транспортного засобу, спілкування з ___________________ та, особливо, під час розставання з сумою в розмірі 125 гривень. Блокування коліс мого автомобіля поставили мене в дуже принизливе становище, коли я був змушений відстоювати свої права на власність, вільне пересування, справедливе правосуддя тощо, які були грубо та незаконно порушені з боку представника КП «Київдорсервіс» та які, в свою чергу, призвели до порушення ст. 28 Конституції України. Протягом всього дня, після зазначених вище подій, я був дуже дратівливий та схвильований, сварився з родичами, принизливо звертався до знайомих з проханням позичити гроші. Отже, зазначені вище дії представник КП «Київдорсервіс» призвели до глибоких душевних страждань, дратівливості протягом дня, принизливих звертань позичити гроші, необережного пересування Києвом власним транспортним засобом через хвилювання.
   Загальний розмір завданої мені моральної шкоди я оцінюю в розмірі 3 000 (три тисячі) гривень.

   Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 3, 118, 122 Цивільного процесуального кодексу України, ст.ст. 3, 15, 22, 23, 203, 230, 231 Цивільного кодексу України, ст.ст. 19, 28, 33, 41, 124 Конституції України, прошу суд:
     - прийняти дану позовну заяву до розгляду;
     - визнати дії представника комунального підприємства Київської міської ради «Київдорсервіс» _________________________ такими, що порушують мої законні права та інтереси та не відповідають чинному законодавству;
     - стягнути з комунального підприємства Київської міської ради «Київдорсервіс» 125 гривень матеріальної шкоди;
     - стягнути з комунального підприємства Київської міської ради «Київдорсервіс» 3000 гривень моральної шкоди;
     - стягнути з комунального підприємства Київської міської ради «Київдорсервіс» витрати, пов’язані з розглядом справи.


Додатки:
1. Копія акту № _______________ від ______________ року.
2. Копія інформаційного повідомлення.
3. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
4. Заява про звільнення (зменшення розміру) від сплати судових витрат.
5. Копії позовної заяви (2 екз.).

« Последнее редактирование: 19 Января 2010, 17:25:49 от Sana »
Записан

Sana

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 12
    • Просмотр профиля

ДО СОЛОМ’ЯНСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ М. КИЄВА

__________________________________,
який мешкає за адресою:
01000, м. Київ, вул._________________
тел. ______________________________

ЗАЯВА

   Керуючись статтею 82 Цивільного процесуального кодексу України, прошу суд зменшити розмір належних до оплати судових витрат, пов'язаних з розглядом справи, або звільнити від їх оплати, враховуючи той факт, що я тимчасово не працюю та, відповідно, не маю зараз можливості оплатити судові витрати, пов’язані з розглядом справи.


Записан

Sana

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 12
    • Просмотр профиля
Продолжение - Выдержки из законодательства
« Ответ #2 : 19 Января 2010, 17:28:50 »

Витяги законодавства


КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Стаття 1.  Україна  є  суверенна  і незалежна,  демократична, соціальна, правова держава.

Стаття 8. В Україні визнається  і  діє  принцип  верховенства права.

Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. 
     Органи державної влади та  органи  місцевого  самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти  лише  на  підставі,  в  межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Стаття 28.  Кожен має право на повагу до його гідності.
     Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.
     Жодна людина без її вільної згоди  не  може  бути  піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.

Стаття 33. Кожному, хто на законних  підставах  перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати  територію  України,  за винятком обмежень, які встановлюються законом.
Громадянин  України  не  може  бути   позбавлений   права   в будь-який час повернутися в Україну.

Стаття 41. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
Право приватної власності набувається в порядку,  визначеному законом.
Громадяни для задоволення своїх потреб можуть користуватися об'єктами права державної та комунальної власності  відповідно до закону.
Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Стаття 124. Правосуддя в Україні здійснюється виключно судами. Делегування функцій  судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються.

Стаття 127. Правосуддя здійснюють професійні судді та, у визначених  законом  випадках,  народні засідателі і присяжні.



КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія XXIV скликання
 
    Р І Ш Е Н Н Я
 
N 47/207 від 26.09.2002
 
 
          Про встановлення Правил благоустрою території,
       паркування транспортних засобів, тиші в громадських
місцях, торгівлі на ринках у м. Києві

VII. Блокування коліс транспортних засобів на відведених місцях для паркування
 
     7.1. Блокування  коліс  транспортних  засобів застосовується, якщо:
     - водії припаркованих транспортних засобів не сплатили місцевий збір та послуги за паркування;
     - місцевий  збір  та  послуги  за  паркування  сплачені  не в повному обсязі або з порушенням порядку оплати;
     - прострочено час дозволеного (сплаченого) паркування;
     - порушено режим роботи місць платного паркування.
 
     7.2. Блокування (розблокування) коліс  транспортних  засобів, водії яких порушили Правила паркування, здійснюється оператором.
 
     7.3. Блокування  здійснюється шляхом встановлення на будь-яке колесо транспортного засобу блокуючого пристрою (блокіратора).
 
     7.4. Оператором, який здійснює блокування, складається акт про блокування затвердженої форми).
     Акт складається у 2-х примірниках і містить:
     - дані оператора, який встановлює блокіратор;
     - ім'я, прізвище та особистий підпис оператора, який здійснює блокування;
     - координати оператора,  до якого треба звернутись для зняття блокіратора;
     - час і причину встановлення блокіратора.
     Один примірник акта розміщується на видному місці на транспортному засобі, другий - залишається у оператора.
 
     7.5. Розблокування транспортного засобу здійснюється за умови повної  сплати  водієм  збору  та  послуг за паркування і виконані
роботи з блокування і розблокування коліс у  розмірах,  визначених та затверджених у встановленому порядку.
     У разі  відмови  водія  від  сплати  зазначених  вище  коштів оператор  в  присутності  понятих складає акт про порушення водієм встановленого порядку паркування, вказує розмір збору та послуг за паркування, виконані   роботи   з   блокування   та  розблокування транспортного засобу, після цього проводиться розблокування коліс.
Акт  направляється  до суду для стягнення зазначених вище коштів з порушника в примусовому порядку.
 
     7.6. Оплата робіт з блокування (розблокування) коліс транспортних засобів:
     7.6.1. Особи, які порушили Правила паркування і до транспортних засобів яких застосовані заходи з блокування коліс, повинні сплатити за послуги  паркування,  роботи  з  блокування і розблокування, штраф, пеню у повному обсязі.
     У разі відмови від  оплати  зазначених  послуг  та  робіт  їх розмір  стягується  в судовому порядку відповідно до законодавства України.
     7.6.2. Сплата  за  роботи  з блокування (розблокування) коліс транспортних засобів не звільняє  власників  транспортних  засобів від сплати послуг за паркування.
     7.6.3. Роботи з блокування (розблокування) коліс транспортних засобів сплачуються власником транспортного засобу або особою, яка має право на користування транспортним засобом.
     Оплата здійснюється:
     - шляхом перерахування коштів через установи  спеціалізованих банків і Ощадного банку України на рахунок оператора,  що надає послуги паркування,  виконує роботи з  блокування  (розблокування) коліс транспортних засобів;
     - шляхом готівкового розрахунку з працівником оператора, який здійснює зазначені роботи, з оформленням розрахунку у встановленому порядку (касовий чек,  квитанція суворої  звітності про оплату  робіт  та  послуг,  журнал  (книга)  обліку квитанцій, зареєстрована у  відповідному  податковому  органі,  зберігання  у встановленому   порядку  корінців  квитанцій  про  сплату  звітних документів для перевірки та контролю тощо).
     7.6.4. Тарифи  на платні послуги з блокування (розблокування) коліс автотранспортних засобів узгоджуються з управлінням з питань цінової  політики  Київської  міської державної  адміністрації за поданням оператора.
     7.6.5. Тарифи на послуги можуть бути переглянуті у разі зміни курсу  національної валюти,  встановленого  Національним банком України, рішеннями Уряду щодо індексації платежів, росту інфляції тощо.
 
     7.7. Матеріальну  відповідальність за можливі механічні пошкодження  транспортних  засобів  при блокуванні (розблокуванні) коліс згідно з чинним законодавством несе оператор.



КОДЕКС УКРАЇНИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ

Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів швидкості руху, невиконання сигналів регулювання дорожнього руху, порушення правил перевезення людей  та інших правил дорожнього руху
 
     Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 кілометрів на годину, проїзд на заборонний сигнал світлофора  або  жест регулювальника, порушення  правил  обгону  і   зустрічного    роз'їзду,    проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального  користування, початку  руху,  зміни  напрямку    руху,    проїзду    спеціальних транспортних засобів -
     тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
     Недодержання водіями вимог дорожніх знаків, розмітки проїзної частини шляхів або безпечної дистанції, порушення правил зупинки і стоянки,  розташування  транспортних  засобів на проїзній частині, руху  автомагістралями, пріоритету транспортних засобів загального користування,  користування  зовнішніми освітлювальними приладами, попереджувальними  сигналами, буксирування механічних транспортних засобів,  перевезення  людей  або  руху  тротуарами чи пішохідними доріжками -
     тягнуть  за  собою попередження або накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
     Ненадання водіями   транспортних   засобів  переваги  в  русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах,  а так само інші порушення правил проїзду пішохідних переходів -
     тягнуть   за  собою  накладення  штрафу  від  0,5  до  одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
     Порушення, передбачені частинами першою або другою чи третьою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок  руху або вживати інших заходів щодо забезпечення
особистої безпеки або безпеки інших громадян, -
     тягнуть за собою  накладення  штрафу  від  двох  до  чотирьох неоподатковуваних  мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортним засобом на строк  від  шести  місяців до одного року.

ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

Стаття 3. Загальні засади цивільного законодавства
 
     1. Загальними засадами цивільного законодавства є:
      1) неприпустимість  свавільного  втручання у сферу особистого життя людини;
      2) неприпустимість позбавлення права власності, крім випадків, встановлених Конституцією України та законом;
      3) свобода договору;
      4) свобода  підприємницької  діяльності,  яка  не  заборонена законом;
      5) судовий захист цивільного права та інтересу;
      6) справедливість, добросовісність та розумність.

Стаття 203. Загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину
 
     1. Зміст  правочину  не може суперечити цьому Кодексу,  іншим актам  цивільного  законодавства,  а   також   моральним   засадам суспільства.
 
     2. Особа,  яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.
 
     3. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі.
 
     4. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом.
 
    Стаття 230. Правові наслідки вчинення правочину під впливом обману
 
     1. Якщо одна із сторін правочину навмисно ввела другу сторону в оману щодо обставин,  які мають істотне значення (частина  перша статті   229  цього  Кодексу),  такий  правочин  визнається  судом недійсним.
 
     Обман має  місце,  якщо сторона заперечує наявність обставин, які можуть перешкодити вчиненню правочину,  або якщо вона замовчує їх існування.
 
     2. Сторона,  яка застосувала обман,  зобов'язана відшкодувати другій  стороні збитки у подвійному розмірі та моральну шкоду,  що завдані у зв'язку з вчиненням цього правочину.
 
     Стаття 231. Правові наслідки правочину, який вчинено під впливом насильства
 
     1. Правочин,   вчинений   особою  проти  її  справжньої  волі внаслідок застосування до неї фізичного чи психічного тиску з боку другої сторони або з боку іншої особи, визнається судом недійсним.
 
     2. Винна сторона (інша особа),  яка застосувала фізичний  або психічний  тиск  до  другої  сторони,  зобов'язана відшкодувати їй збитки у подвійному  розмірі  та  моральну  шкоду,  що  завдані  у зв'язку з вчиненням цього правочину.
 
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
 
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 
N 1996 від 28.10.2005
 
 
Про заходи щодо впорядкування відстою
транспортних засобів на проїзних
частинах вулиць м. Києва
Відповідно до Закону України "Про дорожній рух"  ( 3353-12 ),
статті 30  Закону  України  "Про місцеве самоврядування в Україні"
( 280/97-ВР ),  частини 5 статті 4 Закону України "Про  власність"
( 697-12 ),  пункту  1.2.1 листа Державного комітету  будівництва,
архітектури та житлової політики України від 27.09.2001 N 20/1-229
( v-229241-01 )  "Про  погодження  Галузевих   комунальних  норм",
розділу VII Правил паркування транспортних  засобів  у  м.  Києві,
встановлених рішенням   Київської   міської  ради  від  26.09.2002
N 47/207 ( ra_047023-02 )  "Про  встановлення  Правил  благоустрою
території,  паркування  транспортних  засобів,  тиші в громадських
місцях,  торгівлі на ринках у  м.  Києві",  рішення  Київради  від
27.11.2003 N 216/1090 ( ra0216023-03 ) "Про заходи щодо поліпшення
роботи по організації дорожнього руху,  розвитку мережі паркінгів,
автостоянок,  місць  для  паркування  та інших об'єктів дорожнього
сервісу в м.  Києві" та з метою  впровадження  додаткових  заходів
щодо зменшення автомобільних заторів на вулицях та дорогах м. Києва:

      1. Визначити комунальне підприємство "Київдорсервіс" оператором по блокуванню  (розблокуванню) коліс транспортних засобів.
 
     2. Комунальному підприємству "Київдорсервіс":
 
     2.1. Здійснювати з використанням спеціальних механічних пристроїв  блокування (розблокування) коліс автомобілів,  власники яких порушили  Правила  дорожнього  руху  (затверджені  постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1306 ( 1306-2001-п ) в
частині зупинки та стоянки і  розмістили  автомобілі  в  зоні  дії дорожніх   знаків   3.34   "Зупинка   заборонена",  3.35  "Стоянка заборонена".
 
     2.2. Внести в установленому порядку зміни  та  доповнення  до Статуту  підприємства ( ra0680017-04 ) відповідно до підпункту 2.1 цього пункту.
 
     2.3. В місячний термін розробити та затвердити за погодженням з Головним  управлінням  з  питань  цінової  політики виконавчого органу  Київської  міської  ради  (Київської   міської   державної адміністрації) тарифи на платні послуги з блокування (розблокування) коліс  автомобілів,  зазначених  у  підпункті  2.1 цього пункту.
 
     2.4. Для  забезпечення  роботи  по блокуванню (розблокуванню) коліс автомобілів створити у своєму складі постійно діючі мобільні групи та оснастити їх необхідними матеріально-технічними засобами.
 
     2.5. Виконання функцій оператора по блокуванню (розблокуванню) коліс автомобілів  розпочати через місяць після прийняття цього розпорядження.
 
     3. Головному   фінансовому   управлінню   виконавчого  органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом   місяця   внести  пропозиції  щодо  джерел  фінансування придбання   на   умовах    тендера    комунальним    підприємством
"Київдорсервіс"   необхідних   матеріально-технічних  засобів  для забезпечення роботи постійно діючих мобільних груп  по  блокуванню (розблокуванню) коліс автомобілів, а саме:
 
     3.1. Пристроїв  для  блокування  коліс  автомобілів на суму - 0,50 млн. грн.
 
     3.2. Спеціальних  легкових  автомобілів  марки  ВАЗ-2104  для пересування  мобільних  груп та перевезення блокуючих пристроїв на суму - 0,30 млн. грн.
 
     3.3. Портативних   електронних   реєстраторів   розрахункових операцій   для   розрахунків   за надані послуги  з  блокування (розблокування) коліс автомобілів на суму - 0,015 млн. грн.
 
     3.4. Інформаційних табличок до дорожніх знаків про можливість блокування коліс автомобілів за порушення вимог дорожніх знаків на суму - 0,10 млн. грн.
 
     4. Головному управлінню з питань взаємодії з засобами масової інформації   та   зв'язків   з  громадськістю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити  інформування населення про заходи по блокуванню коліс
автомобілів, визначених в п. 2 цього розпорядження.
 
     5. Контроль за виконанням  цього  розпорядження  покласти  на заступників   голови  Київської  міської  державної  адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
 
 Голова                                               О.Омельченко

Записан